Vacatures - Interieur Collectie Dagen

Evenementenhal Gorinchem – 21, 22 & 23 september 2025

Vacatures

Account Manager Hoogwaardige PVC vloeren – familiebedrij – Regio Noor Holland / Utrecht
  Stand   C122

Account Manager Hoogwaardige PVC vloeren-Familiebedrijf- Regio Noord Holland / Utrecht

Ben jij klaar om zelfstandig een bestaande klantenportefeuille uit te bouwen in de woning- en projectinrichting? Wil je werken in een familiebedrijf met korte lijnen en veel vrijheid om je eigen werkdag in te delen? Solliciteer nu en word de nieuwe accountmanager bij TFD Floortile!

Jij bent verantwoordelijk voor de verkoop van de producten van TFD in jouw regio. Jouw klanten zijn woninginrichters (winkels) en projectinrichters. Je hebt een zelfstandige rol en jouw werkgebied is Noord-Holland en Utrecht. Je krijgt het rayon warm overgedragen, met een mooie bestaande klantenportefeuille. Jij bouwt hierop voort, zorgt dat het vertrouwen en de samenwerking worden versterkt en kijkt waar je nieuwe klanten kunt toevoegen.

Artikelbeheerder / Verkoop Binnendienst
  Stand   D131

Artikelbeheerder / Verkoop Binnendienst

Hou jij van een goede chemie tussen mensen en bedrijven? Zorg jij graag voor een goede actie en reactie in bestelprocessen? Dan hebben wij een leuke baan voor je.

Als artikelbeheerder ben je verantwoordelijk voor het invoeren, onderhouden en up-to-date houden van de data zoals artikelgegevens en productgroepen. Je vraagt productinformatie op bij fabrikanten, interne stakeholders en bent contactpersoon voor vragen rondom data en artikelbeheer. Daarnaast ondersteun je de binnendienst met orderinvoer. Daarnaast ben je als medewerker Verkoop binnendienst een spin in het web. Je hebt veel telefonisch contact met onze klanten en coördineert orders en transport. Samen met een collega ben je verantwoordelijk voor zaken als orderverwerking, raaplijsten opstellen, klantencontact, afstemming met het magazijn en ondersteuning van de commerciële buitendienst.

Lees meer: https://www.pearlpaintgroup.com/vacatures/artikelbeheerder-verkoop-binnendienst-enschede/

Assemblage/logistiek medewerker (fulltime)
  Stand   B118

Assemblage/logistiek medewerker (fulltime)

Ben jij een enthousiaste teamspeler die op zoek is naar een nieuwe uitdaging? Dan hebben wij de perfecte baan voor jou! Als assemblage/logistiek medewerker bij BD Line ben je verantwoordelijk voor het voorbereiden en assembleren van maatwerk raamdecoratie, en ondersteun je bij het laden en lossen van materialen.

Wat bieden wij? Een marktconform salaris volgens de cao klein-metaal, een goede pensioenregeling, en gezellige bedrijfsuitjes. Je werkt in een enthousiast team binnen een betrouwbaar familiebedrijf, met mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling. BD Line, gevestigd in Kaatsheuvel, staat bekend om hoogwaardige binnenzonwering, korte communicatielijnen en een klantgerichte aanpak. Herken jij jezelf hierin en spreek je vloeiend Nederlands? Solliciteer dan nu en word deel van ons groeiende team!

Uren: 39 uur
Salaris: Marktconform, cao klein-metaal
Locatie: Kaatsheuvel

Ben jij fysiek fit en niet bang om je handen uit de mouwen te steken?
  Stand   G122

Ben jij fysiek fit en niet bang om je handen uit de mouwen te steken?

Wij zoeken een logistiek medewerker voor ons magazijn in Wijk bij Duurstede. Samen met collega’s controleer je de ingepakte goederen en maak je deze verder verzendklaar voor de volgende dag om uit te leveren.

Wie zoeken wij?
Jij bent iemand die van aanpakken weet. Je bent sterk en hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Je vindt het leuk om in teamverband te werken. Je bent nauwkeurig en gaat voor kwaliteit van jouw werk! Ons magazijn bestaat uit 6 afdelingen en het kan soms erg druk zijn, daarom vinden wij het fijn als jij soms ook bij kan springen op andere afdelingen of soms een expres ritje kan rijden. Dit maakt het werd heel afwisselend! De werktijden zijn maandag tot en met vrijdag van 8:30-17:30 uur en soms een avond- of zaterdagdienst bij vakantie en/of ziekte. Liever 4 dagen werken, dat kunnen we natuurlijk ook bespreken.

Ben jij onze nieuwe collega die ons team inkoop/productmanagement administratief gaat ondersteunen?
  Stand   G122

Ben jij onze nieuwe collega die ons team inkoop/productmanagement administratief gaat ondersteunen?

Als assistent inkoop werk je nauw samen met de (junior) productmanagers en maakt onderdeel uit van de inkoopafdeling met een totale afdelingsgrootte van 7 collega’s.

Jouw takenpakket bestaat uit afwisselende werkzaamheden. Het ene moment maak jij een analyse en verbetervoorstel voor een productgroep die niet naar verwachting loopt, het andere moment zorg jij ervoor dat de prijslijsten goed in het systeem worden gezet. Wanneer er een nieuw artikel in ons assortiment komt, werk jij daarvoor de productinformatie uit en voorzie jij collega’s binnen ons bedrijf van alle informatie die zij nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen. En heb jij een beetje een commercieel oog? Dan mag jij met onze productmanagers meedenken over hoe wij meer naamsbekendheid of doorloopsnelheid voor een artikel kunnen creëren.

Driver, delivery driver for the Ruhr area and southern Netherlands within a daily reachable radius (Monday – Friday) (D)
  Stand   B112

Chauffeur, bezorger omgeving Ruhrgebiet (D) en Zuid-Nederland, dagelijkse bereikbare ritten (ma-vr)

De taken:
Klantgerichte levering van erfal-producten aan raamdecoratiebedrijven in het Ruhrgebiet, Noordrijn-Westfalen en Zuid-Nederland

Het profiel:
Geldig rijbewijs klasse B veresit
Bestuurderskaart vereist
Rijervaring is vereist
Ervaring met bestelwagens wenselijk
Lokale kennis in het Ruhrgebiet en Zuid-Nederland wenselijk

Wat u onderscheidt:
zelfstandige en klantgerichte manier van werken
betrouwbaarheid
vriendelijkheid
flexibiliteit
goede kennis van het Duits en Nederlands wenselijk

Werktijden:
Voltijds met onmiddellijke ingang

Wat in het verschiet staat:
een langdurige en zekere positie in een gevestigd en groeiend middelgroot bedrijf
een aantrekkelijk salaris

Stuur ons uw volledige sollicitatiedocumenten, inclusief uw salariswensen en de vroegst mogelijke begindatum naar:

Inkoper bij Estillon (25 uur per week)
  Stand   H107

Inkoper bij Estillon (25 uur per week)

Introductie: Ben jij een geboren onderhandelaar met een scherp oog voor detail? Hou je van afwisseling en wil je werken bij een innovatief bedrijf in de vloerenbranche? Dan is de functie van Inkoper bij Estillon jou op het lijf geschreven! We zoeken een gedreven professional die ons team komt versterken voor 25 uur per week, verdeeld over 5 dagen.

Over de functie: Als Inkoper bij Estillon speel je een cruciale rol in ons logistieke proces. Je zorgt ervoor dat de juiste producten op het juiste moment beschikbaar zijn, tegen de beste prijs. Je werkt nauw samen met diverse afdelingen om onze voorraden optimaal te beheren en de hoogste kwaliteit te waarborgen.

Ben je geïnteresseerd? Voor meer informatie kun je altijd contact met onze opnemen.

Inkoper/Voorraadbeheerder (m/v), 32-40 uur
  Stand   H112

Inkoper/Voorraadbeheerder (m/v), 32-40 uur

Inkoper/Voorraadbeheerder (m/v), 32-40 uur

Je gaat je bezig houden met de inkoop en orderstroom van voornamelijk onze “rol” producten zoals tapijt, vinyl, naaldvilt en kunstgras. Ook ben je verantwoordelijk voor een optimale voorraad van deze producten en daarover communiceer je in- en extern.

– MBO+/HBO werk- en denkniveau
– Goede kennis van Microsoft Office is een must
– Kennis van Business Central is een pré
– Je bent op de hoogte van relevante markt- en trendontwikkelingen
– Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift

Kijk voor de volledige vacaturetekst op:
https://www.gelasta.nl/index.php?route=pavblog/blog&blog_id=269

Reageren?
Stuur je CV en motivatie naar Rianne Cicuttini: rianne@gelasta.nl. Ook voor vragen kan je contact opnemen met Rianne: 06 – 10572560 (op werkdagen in de ochtend m.u.v. de vrijdag).

Meewerk stagiair(e) HRM
  Stand   D131

Meewerk stagiair(e) HRM

Sta je te trappelen om een bak serieuze HRM ervaring op te doen binnen een organisatie waar je een échte bijdrage kunt leveren? Waar je voor meer dan 150 medewerkers, verspreid over vier locaties het verschil kan maken? Dan is dit je kans! Wij delen met veel plezier onze kennis met jou zodat je binnen de kortste tijd zelfstandig aan de slag kunt. Breng jij humor en een gezonde werkhouding mee? Reageer dan snel!

Wat bieden wij?

-Een veelzijdige, zelfstandige en uitdagende stage met veel verantwoordelijkheid en ruimte voor eigen inbreng.
-Een kijkje in alle aspecten van het HR-veld.
-Een stage waarbij je een zinvolle bijdrage doet aan duurzame inzetbaarheid en werving en selectie.
-Prettige en dynamische werksfeer met fijne collega’s.
-Goede stagebegeleiding.
-Stagevergoeding.

Merchandiser
  Stand   F109

Merchandiser

Een open sollicitatie naar de functie van merchandiser is altijd welkom. Belakos groeit en daarvoor zoeken wij collega’s die met ons mee willen groeien. Ben jij degene die onze vloeren nóg beter onder de aandacht kan brengen? Je bent sociaal, je beheerst de Nederlandse taal uitstekend, zowel in woord en geschrift; je bent commercieel aangelegd en in het bezit van rijbewijs B.

Wij bieden uitdagende functies in een prettig werkklimaat. Maar misschien nog veel belangrijker: wij bieden onze mensen de mogelijkheid om mee te groeien met het bedrijf. Spreekt jou dit aan?

Stuur dan je motivatie en cv naar: b.jongedijk@belakos.nl.

Planner
  Stand   D131

Planner

Is jouw agenda een gestructureerd meesterwerk? Laat jij je niet gek maken door het tikken van de klok? Krijg jij een kick van orde en heb je een sterke helicopterview? Fantastisch, dan worden wij helemaal blij van jou!

Wat bieden wij?:

-Een uitdagende functie met veel verantwoordelijkheid en ruimte voor eigen inbreng
-Marktconform salaris afhankelijk van kennis en ervaring
-Jaarcontract op basis van 40 uur, met kans op verlenging of vast contract
-Scholingsmogelijkheden
-Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder 8% eindejaarsuitkering

Jouw taken:
-Het zo efficiënt mogelijk plannen van verschillende productielijnen
-Jaarplanning maken
-Advies uitbrengen over producten
-Het aanleveren van data aan Hoofd Productie
-Proactief inspelen op de werkzaamheden
-Evalueren van de werkzaamheden en waar nodig aanpassingen maken
-Voorbereidende werkzaamheden in het productieproces

Lees meer: https://www.pearlpaintgroup.com/vacatures/planner-marrum/

Sales Executive
  Stand   F115

Sales Executive

De kandidaat voor deze functie blinkt uit in het creëren en sluiten van nieuwe kansen. Door een adviserende verkoopbenadering te gebruiken, zal deze persoon zijn expertise gebruiken om leads te identificeren en te kwalificeren, wat leidt tot verkoopkansen bij zowel nieuwe als bestaande klanten.

Verantwoordelijkheden

Verkoopdoelstellingen behalen en overtreffen
Creëer succesvol business vanuit nieuwe en bestaande klantaccounts
Beheer complexe onderhandelingen met senior managers
Bouw een goede verstandhouding op en bouw langdurige relaties op met klanten

Kwalificaties

2-5 jaar quota met verkoopervaring
Ervaring en praktische kennis van de vloersector
Aantoonbaar trackrecord in het overschrijden van de quota
Sterke schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden

Technisch Adviseur Binnendienst
  Stand   D131

Technisch Adviseur Binnendienst

Kun jij van verftechnische abracadabra een helder verhaal maken voor zowel klanten als collega’s? Zie jij applicatieproblemen oplossen als een leuke puzzel? Ben je ook nog eens toe aan een glansrijke stap in je carrière? Fantastisch! Dan komen wij graag in contact met jou!

Als Technisch Adviseur ben je de ondersteuning voor marketing en verkoop. Als onderdeel van een technisch team werk je veel samen met diverse afdelingen. Je onderhoudt alle technische uitingen van het bedrijf en bent een belangrijke factor binnen het kwaliteitscontrole systeem. Daarnaast stel je rapporten op met adviezen en aanbevelingen en bestudeer je toepassingsproblemen en applicatiemethoden. Zowel intern als extern verzorg je technische presentaties.

Lees meer: https://www.pearlpaintgroup.com/vacatures/technisch-adviseur-binnendienst-marrum/

Voor ons filiaal in Amsterdam zijn we op zoek naar een echte verkooptopper!
  Stand   G122

Voor ons filiaal in Amsterdam zijn we op zoek naar een echte verkooptopper!

Amsterdam is je standplaats, maar je zult ook regelmatig te vinden zijn in onze andere filialen zoals Nieuwegein, Den Haag en Eindhoven. Het is dus belangrijk dat je in het bezit bent van een rijbewijs B en het leuk vindt om op meerdere locaties te werken. Uiteraard zorgen wij dat er vervoer voor je klaarstaat!

Contact met onze klanten is iets waar jij blij van wordt. Je doet je uiterste best om de klant goed te adviseren. En dat jij daarvoor soms een producttraining moet volgen is voor jou geen probleem. En zie jij een kans om ons assortiment te optimaliseren of ons klantenbestand te vergroten? Dan horen wij dat graag.

Wil jij werken als chauffeur en de hele dag touren met eigen muziek, in jouw eigen bus?
  Stand   G122

Wil jij werken als chauffeur en de hele dag touren met eigen muziek, in jouw eigen bus?

Als chauffeur start je de werkdag om 7:45 uur met een dagstart en het inladen van jouw eigen bus. De artikelen die je gaat vervoeren kunnen vloeren zijn, bundels MDF maar ook een losse plakplint of een hoekstukje. Heel erg divers dus. Je krijgt een routeplanning mee en je vertrekt na het inladen van de bus.

Wij leveren door heel Nederland en een deel van België. Als chauffeur kom je dus op veel verschillende plekken. Wij proberen de routes zo te plannen dat je tussen 16:00 uur en 18:00 uur terugkeert naar Wijk bij Duurstede. Maar omdat de dagelijkse routes gevarieerd zijn, komt het soms voor dat je later terug bent dan gepland. Deze uren krijg je als TvT en kun je dus gebruiken voor vrije tijd, heerlijk!

Scroll naar top