Het verhaal achter Floer
In 2015 richtte Lennart Groenewold tijdens zijn afstudeerstage Floer op. Na twee jaar richtte Floer zich, samen met zijn jongere broer Matthijs, op de groei als Nederlands vloerenmerk en groothandel. In 2017 werd Floer officieel een merk met een breed assortiment aan eiken houten vloeren, PVC en laminaat. De focus lag op een uniek assortiment en een zorgvuldig geselecteerd dealernetwerk. Floer lanceerde in 2019 de populaire Walvisgraat PVC-collectie, wat leidde tot een omzetgroei van 900% in één jaar. Tijdens de coronajaren bleef het bedrijf groeien. Lennart focust op trends en productontwikkeling, terwijl Matthijs verantwoordelijk is voor HR, financiën en teammanagement. Floer telt inmiddels 20 medewerkers en is de snelle groei niet onopgemerkt gebleven. Zo zijn we als snelst groeiende groothandel van Nederland verschillende keren in de prijzen gevallen. Deze prijzen bestaan onder andere uit een aantal FD gazellen en zijn we meerdere jaren achter elkaar bekroond als 1 van de 1000 snelst groeiende bedrijven in Europa!
Wat maakt Floer uniek?
Wat zijn de belangrijkste trends op het gebied van vloeren op dit moment?
Wat kunnen de bezoekers van jullie verwachten op InCoDa?
Op welke manier draagt Floer bij aan duurzaamheid?
Welke Floer moet de stylist, interieurarchitect en projectinrichter echt gezien hebben?
Kom je op 22, 23 & 24 september naar InCoDa?